reisavontuur-van-tan.reismee.nl

Nieuwe update: zoveel gedaan!

Hoi allemaal!

Het is weer even geleden, maar daar ben ik weer! De afgelopen tijd heb ik veel gedaan en gezien! Laat ik even beginnen bij waar ik gebleven was. Kerst was leuk! Het voelde toch anders en gewoon niet als kerst, maar ik heb me prima vermaakt die dagen. Oud & nieuw heb ik gespendeerd met Guusje, haar vriend Ed en Quirine (een oud-huisgenootje van hen die hier ook een paar dagen in Auckland was). Het was een hilarische avond, maar de sfeer in de stad zelf viel een beetje tegen. Er werd alleen wat vuurwerk afgestoken vanaf de Sky Tower, maar dat duurde echt maar 5 minuten. Laten we zeggen dat een groepje 13-jarige jochies het in Nederland beter had gekund. Ook sloten alle cafés en clubs vrij vroeg en kwamen we nergens meer binnen rond half 2/2 uur. Desalniettemin hebben wij ons prima vermaakt die avond! Dat was vooral ook aan mijn kater te merken de volgende dag. We zijn met zijn vieren de dag daarna nog naar Waiheke Island geweest, wat echt prachtig was! Dat is een eiland hier zo’n 40 minuten met de veerpont vandaan. Quirine en ik zijn daar gaan ziplinen over een paar wijngaarden: dat was zo tof! Helaas hebben we daar geen bewijs van, want we durfden onze telefoons niet mee te nemen op die hoogte. Maar het uitzicht was echt prachtig! De dag erna zijn Guus en Ed weer terug naar huis gegaan en heb ik nog twee dagen met Quirine gespendeerd.

Verder ben ik zo nu en dan gaan chillen en drankjes gaan doen met mijn huisgenoten en collega’s in de tijd daarna en ben ik naar verschillende stranden geweest hier in de buurt. Eén keer in mijn eentje, wat achteraf en erg slecht plan was, want ik was in de zon in slaap gevallen… Ik ben nog nooit zo erg verbrand als toen, dus mijn hele rug is inmiddels bijgekleurd   . Ik ben ook naar een voorstelling in een pop-up theater geweest, wat echt heel tof was! En niet te vergeten het concert van Mumford and Sons hier in Auckland waar ik met mijn huisgenoten naartoe was. Dat was zo gaaf!

En voor het eerst sinds ik hier ben heb ik een roadtrip gedaan met collega’s! Wat ook echt fantastisch was! We zijn afgelopen vrijdag richting het noorden gereden en hebben daar een nachtje op een camping gestaan. We zaten met zijn vieren in één tent gepropt, hebben ontbeten op het strand, een heuvel beklommen met een waanzinnig uitzicht, in grotten gelopen en vooral veel van de natuur genoten!  

In de tussentijd ben ik niet superhard op zoek naar een ander baantje – ik ben nogal lui de laatste tijd, ik weet het – maar daar hoop ik binnenkort verandering in te brengen. Ik begin de vroege ochtenden nu wel echt zat te worden eigenlijk, ik wil nog meer uit mijn tijd hier halen en het liefst ook wat meer kunnen sparen.

Dat was mijn update weer even voor nu! Geniet van de kou daar in ons kikkerlandje, ik zal proberen wat zon jullie kant op te sturen!

Veel liefs,
Tan

Reacties

Reacties

Jan

Druk druk gekkenhuis. Eigenlijk heb je helemaal geen tijd om te werken. Belangrijkste is als je het maar naar de zin hebt. Bij ons hier gaat alles zijn gangetje. Voor de eerste keer ligt er een klein laagje sneeuw buiten 3 cm. niet veel maar ziet er wel mooi uit. Mark is ook helemaal gesetteld in zijn nieuwe huis en voorlopig hoeven daar ook geen klusjes meer te gebeuren. Ik heb ook de officiële datum gehoord van mijn pensioen dat is op 31 maart 2020, dus dit is niet te lang meer (houden we ook nog wel vol).
Leuk om te horen dat je het nog steeds naar de zin hebt, houden zo en vooral niet vergeten veel plezier te maken.

Groetjes Jan

Desiree

Hallo Tan,

Ik ben blij dat je het nog steeds naar de zin hebt.
Ook heel erg leuk dat je een roadtrip hebt gemaakt.
Geniet er maar zoveel mogelijk van :)
Ik heb weer genoten van je verhaal en verheug me op het volgende reisverslag .

Veel liefs ,

Desiree

Henny.

Klinkt allemaal geweldig. Geniet, want de tijd gaat snel. Ben jaloers op het mooie weer daar. Ik ben niet zo gek op de winter. Geef mij maar zon. Vele groetjes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active