reisavontuur-van-tan.reismee.nl

Kerstgroeten vanuit het warme Sydney!

Hoi allemaal!

Heel fijne kerstdagen gewenst vanuit het warme Sydney! Ik vier het met wat vriendinnetjes bij mij thuis en vanuit hier gaan we daarna naar het strand, want we moeten natuurlijk wel gebruikmaken van het feit dat we in Australië kerst vieren! Maar net zoals vorig jaar is het kerstgevoel weer ver te zoeken. Lijkt alsof het midden lente is hier, dus het voelt gewoon als een normale dag. Alle Europeanen die ik hier spreek zijn het erover eens: doe ons maar gewoon een winterse kerst. Maar dat betekent in ieder geval dat ik kerst volgend jaar extra goed zal vieren thuis!

Hier is het gelukkig (nog) niet superheet, maar aan de randen van Sydney en het binnenland helaas wel. Zoals jullie vast al op het nieuws gezien hebben, zijn er ontzettend veel gigantische bosbranden gaande op dit moment door het hele land. We hebben hier dan ook een paar erg rokerige dagen gehad. Zo erg zelfs dat het echt niet aan te raden is om naar buiten te gaan. En we zijn nog niet eens halverwege de zomer laten we hopen dat het niet nog erger wordt.. Ik hou jullie op de hoogte! Maar maak je geen zorgen, ik zit hier in ieder geval veilig.

Ik ben inmiddels alweer op zoek naar een nieuwe baan, want bij mijn huidige baan krijg ik niet genoeg uren. En het ziet er ook niet naar uit dat dat snel gaat veranderen. Lijkt een beetje op vorig jaar hè, haha. Ik heb vrijdag in ieder geval een sollicitatie bij een lunchtentje en ik ben weer actief mijn CV gaan uitdelen overal. Duimen dus dat ik snel weer wat anders vind!

Op dagen dat ik niet werk (en dat zijn er dus vrij veel) probeer ik zoveel mogelijk te ondernemen: chillen op de verschillende stranden die Sydney rijk is, musea bezoeken, verschillende hikes doen in de omgeving en afspreken met vrienden/vriendinnen die ik vooral tijdens het reizen heb leren kennen. Zal me dus niet vervelen, zolang de rook een beetje meewerkt en ik gewoon de deur uit kan.

Deze keer een wat kortere update, want ik wilde jullie vooral een fijne kerst wensen! En alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar! Het jaar waarin ik weer een keer naar huis kom

Veel liefs,
Tan

Ps. Ik heb de rest van mijn Nieuw-Zeeland foto's trouwens toegevoegd aan dezelfde map als waar de vorige te zien waren! Aangezien het dezelfde map is, krijgen jullie daar geen melding van, maar er staan dus een heel aantal nieuwe foto's op.

Reacties

Reacties

Desiree

Hallo lieve Tan,
Ik kan me voorstellen dat je met die temperaturen daar geen echt kerstgevoel krijgt.
Daarom zijn we ook blij dat je volgend jaar kerst weer bij ons bent:)
Hopelijk vind je gauw een baan met meer uren.
Maar dat zal zeker lukken:)
Nog heel veel plezier, en ook al is het daar anders, hele mooie kerstdagen.

Liefs Desiree

Jill

Fijne kerst lieve baboesj ♡

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active