reisavontuur-van-tan.reismee.nl

Fijne kerst en alvast een supermooi 2018!

Hoi lieve allemaal,

Het is kerst! Althans, het is hier nu kerstavond als ik dit schrijf. Ik heb afgelopen weekend een Secret Santa feestje op mijn werk gehad (het kwam neer op ons ‘dobbelspel’ eigenlijk, dus niks geen Secret Santa als je het mij vraagt, want we wisten niet voor wie we iets moesten kopen). Het was in ieder geval erg gezellig, er was érg veel eten en champagne en iedereen ging naar huis met een cadeau waar die eigenlijk niet helemaal op zat te wachten (ik ben nu de gelukkige bezitter van drie dozen chocola). Ondanks dat het een kerstborrel was, er overal kerstmuziek gedraaid wordt en er toch echt overal kerstversiering hangt, voelt het nog steeds niet echt als kerst hier. Daar is het gewoon echt te warm voor. Maar vanavond ben ik in ieder geval uitgenodigd om te komen eten bij een Fransman en zijn vrienden die ik hier laatst heb ontmoet, dus toch nog een ‘echte’ kerstavond hier, wordt wel lachen denk ik. Morgen moet ik in de ochtend werken en ga ik daarna een uitgebreide kerstbrunch doen met mijn huisgenoot Henry! We gaan lekker kneuterig foute kerstfilms kijken en ons volvreten met ons in elkaar geflanste kerstmaaltijd. Wij zijn op dit moment alleen thuis, want de rest is reizen, naar familie of gewoon nog niet hier naartoe verhuisd. Mijn nieuwe kamergenootje is er dus nog niet, maar een deel van haar spullen wel. Geen idee wanneer ze nou precies hier komt wonen, maar in de tussentijd geniet ik van een eigen kamer, dus van mij mag ze nog een weekje wachten .

Verder is het werk nog steeds prima! Ik heb inmiddels mijn draai helemaal gevonden, het hotel krijgt tegenwoordig complimenten over de goede koffie, dus ze zijn blij met me daar! Ik kan er nu ook meer uren maken, dus sparen gaat nu wel lukken! Ook zat ik eraan te denken iets in de kunst- en/of theatersector te gaan doen hier, desnoods als vrijwilliger, want ik mis het en dat staat wel zo leuk op mijn CV natuurlijk. Dat is mijn missie dus voor de komende week: iets zoeken in de theater- of kunstsector wat ik kan doen naast mijn werk in het hotel.

Heel fijne kerst lieve allemaal en maak er een fantastisch 2019 van!

Liefs,
Tan

PS. Mis me niet teveel tijdens deze dagen

Reacties

Reacties

Henny

Heel veel plezier en een fijne kerst. Hier is het nu ook niet koud. Liefs.?

Henny

Gelukkig 2019. Geniet van je avontuur in Nieuw-Zeeland. Liefs.

Astrid

There is a message going around called wattsup gold x don't open it it messes up your phone xx love you take care xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active